Sunday 1 May 2011

Nägin kuulsust ja lähen Sydney'sse

Hehhee. Kõndisin laupäeval niisama linnas ringi, kuni jõudsin Melbourne'i suurima kaubanduskeskuse Myer peaukseni. Või õigemini selle lähedusse, sest fotograafid, telemehed, ajakirjanikud ja digikatega klõpsivad inimesed olid ukseesise ummistanud. Mõtlesin, et eks keegi kohalik staar. Jäin siis pingi peale istuma, kuni inimesed hakkasidki laiali minema. Mina aga otsustasin, et lähen külastan seda kaubanduskeskust. Sisse minnes võis kohe märgata maailmakuulsa USA lauljatari Katy Perry omanimelise parfüümi reklaamplakateid ja mitmeid parfüümi ennast müüvaid tüdrukuid. Loomulikult arvasingi kohe, et Katy Perry ise majas. Jõuan viiendale korrusele, näen kümneid ja kümneid turvamehi, kaameramehi ja hullunud fänne ning põhjus sellele oligi loomulikult see, et Katy Perry oli seal kõndimas, et suunduda pressiruumi. No ja loomulikult kui avaneb võimalus taolist kuulsust näha ja pildistada, siis miks mitte seda ka teha :D No ja seda ma tegingi :D Ja sain kohe päris lähedale :D 2 klõpsu moblaga. Hehhhee, ikka päris naljakas oli olla tema õnnest pakitsevate fännide keskel. Kohe tuli meelde see, kuidas ise sai oldud veel mõned aastad tagasi kellegi tulihingeline fänn, mil püüdsid teha kõik, et autogrammi saada või mõni pildike koos teha... ohh jaaa :)


Palju põnevam saab olema aga minu neljapäevane tervitus Sydney'le. Jõuan nüüd lõpuks siis sinna :) Ootan juba väga väga väga. Hosteli sain taaskord kesklinna ning üllatuslikult mõnuga odavama, kui ükskõik millise Melbourne'i hosteli, mis mul senimaani olnud. Hea, et selle otsa sattusin. Sydney's olen aga 15 päeva, siis lendan tagasi Perthi, kus jääb juba olla vaid nädal ja 6 päeva :) Perthist Kuala Lumpurisse, kus otsustasin ka siiski öö veeta, et selle linnaga veidikene tutvust teha. Vaevalt, et ma Malaysiasse enam nii pea satun, niiet vaatan siis päevakese kas või selles linnas ringi. Kualast edasi London ja siis juba TALLINN :) Mis ma oskan öelda, aeg on lennanud. Ikka meeletu tempoga. Aga ma ei kurda, sest koju tahaks ju ikka :) Niiiettt...kui nüüd oli küllaltki pikk vahe, et ma oleksin midagi siia kirjutanud, siis Sydney annab tõenäoliselt jälle ainest selleks, et neid peaaegu et viimaseid muljeid jagada :) Olge senimaani tublid ning loomulikult kaunist 1. maid!

No comments:

Post a Comment