Wednesday 20 April 2011

6 nädalat veel...

...ja siis olen kodus :) See aeg läheb kiiresti, niiet ma üritan viimast võtta. Ütlen ausalt, hetkel naudin lihtsalt Melbourne'i edasi. Mulle lihtsalt meeldib siin.
Mul oli kindel plaan mai alguses miski tööots kuskil farmis teha, aaaaga, see mõte juba ammu ununenud ning nüüd jagan need viimased nädalad Melbourne'i, Sydney ja Perth'i vahel :) Olen veel u 2-3 nädalat melbournlane, ma tõesti naudin seda linna, siis lähen u pooleteiseks nädalaks Sydney'sse (mitte mingil juhul kauemaks, sest vot see on juba tõsiselt kallis linn) ning siis põrutan tagasi läände, Perthi, kus saab mõned päevad oldud ning loodetavasti veel Nastjaga kokku saadud ning siis juba Perthis lennukile, et hakata läbi Kuala-Lumpuri ja Londoni koju põrutama. Vot sellised on lood. Mu viimased nädalad mööduvad suurlinnades. Ei tundu vb põnev, aga tegemist on suurepäraste linnadega:) Täna ma küll tundsin esimest korda kohe tõsiselt, et ma olen väsinud ja ma tahan vaikust, mitte sellist sagimist, ruttamist ja lärmakust. Aga siis jälle mõtled, et mu möödunud kuud kaunis ja vaikses Donnybrookis ning lõõgastumine erinevates imekaunites randades ning muidugi ka meie autoretked kõrbes jm vägevates kohtades korvab selle kõik ning MUIDUGI, et 6 nädala pärast saan ma koju. Ma tõesti ootan seda. VÄGA. Niiet jah, naudin suurlinna- ja seltskonnaelu ning tunnen end rõõmsa ja õnnelikuna :)Mul on kõigele lisaks veel toredad toakaaslased, kellega mõnus juttu puhuda, niiet, mulle sobib :)
Mu viimased nädalad Melbourne'i, Sydney ja Perth'i vahel ei tähenda ju iseenesest mõistetavalt seda, et avastamisrõõmu enam olema ei saa. Melbourne'is näen iga päev midagi uut. Sydney saab täiesti uus asi olema ning viimane nädal Perthis on lihtsalt hüvastijätt selle armsa linnaga, mis meid esimesena Austraaliasse jõudes vastu võttis :)
Sedapsi. Eilse ja tänase jooksul sai kirjutatud ühe eesti poisiga, kellega vana-aastaõhtul Perthis tutvusime. Tema saabub koju mais ning teab veel 6 inimest, kes samal ajal koju tagasi kimavad. Juunis, siis mil minagi tagasi tulen, olevat veel suur hulk noori sama tegemas. Tore teada :)
Aga ok, hilisõhtu käes, aeg hakata end põhku keerama. Vaatan veel ühe episoodi sarjast "Sõbrad" ära ning nii ongi. Jah, ma avastasin enda jaoks "Sõbrad". Ma ei saa kindlasti öelda 'taasavastasin', sest siis, kui ta meie teleekraanidel jooksis, olin ma ikkagi liiga väike ning ei pööranud sellele piisavalt tähelepanu. Nüüd aga sattusin mingeid klippe nägema ning kuna Kudrow ja Aniston on mulle alati meeldinud, sattusingi "Sõprade" lainele. See sari ei aegu vist tõesti mitte kunagi. Lihtsalt nauditav!
Olge tublid, nautige seda imekaunist aastaaega, mis Eestis praegu on ning mis kõige tähtsam...jääge moodsaks!

No comments:

Post a Comment