Thursday 19 May 2011

Ehk kunagi veel kohtume, Austraalia!

Ja ongi labi! Jah, koduni on jaanud veel 2 nadalat, aga need veedan ma Malaysias.
19. oktoober oleks olnud nagu eile, aga ei, sellest on moodas juba 8 kuud. Uskumatu, kui v6imas kiirus on ajal. Aga mis ma siis oskan oelda... see  aeg oli meeletult lahe. Ma 6ppisin siin palju uut. Ennek6ike muidugi palju Austraaliat puudutavat, aga sain nii m6ndagi ka enda kohta paremini teada ning nagin ara ikka oiii kui palju erinevaid inimtuupe. Aga jah, see siin oldud aeg oli ulivinge, seikluste- ja kogemusterohke ning mulle jaavad ilusad malestused. Mis Austraaliat ennast puudutab, siis see maa on t6esti kaunis, rikas, meeletult meeletult suur, mitmekesise loodusega, multikultuurne. Aga minu jaoks mitte midagi sellist, et ohhh, ma tahakski siia jaada.  Eesti on ja jaab k6ige imelisemaks!
Turistina aga tahaks kull Austraaliat ka tulevikus kulastada. Siin on nii palju, mida avastada, aga selleks peab t6esti ka rahakotti olema, sest Austraalia on vaga kallis maa. Seet6ttu ongi see aastane reisi-toota viisa k6ige parem, sest sul on v6imalus vajaminev raha ka siin teenida. No ja olgem ausad, kuna Austraalia on t6esti meeletult meeletult suur ning vajab sellega veidikene p6hjalikumaks tutvumiseks ikka hulga aega, siis ega 2-nadalasele puhkusele siia ju ei tulegi. 6igemini sellel ei ole lihtsalt m6tet. Vahemalt mina leian niimoodi.

Aga jah...kuidagi naljakas on olla praegu. Olen Perthi lennujaamas. Vaatan seda kohta lennujaama ees, kus me esimesena seisma jaime, kui majast 6ue ruttasime ja Austraaliat esimest korda tervitasime. Tookord paistis paike ja 6ues oli soe, tana aga sajab korralikult vihma.  Nojah, sugis ju.  Kuigi siin on ikka veel veidikene soojem, kui oli nt Sydney's  v6i Melbourne'is.
Aga mis muud Austraaliale oelda, kui et tanan meeldiva kohtlemise eest ning k6ik see, mida ma nagin ja kogesin oli t6esti enamjaolt suureparane ning mulle jaavad vaga ilusad ja head malestused! Koht, mida tasub ja vb lausa peab iga reisimist armastav inimene kulastama!

Jargmine peatus: Kuala Lumpur!

2 comments:

  1. Ja mul tuli präägult pisar silma, oh kuidas ma sind näha tahan, lihtsalt näha! Varsti varsti!!!!!!!! :) Anna endast Malaysias ikka märku

    ReplyDelete
  2. MERLE KALLIS, MINA TAHAN KA SIND NÄHA!!!!! Hirrrrrrmsasti! Kisud sellele mõeldes mul ka pisara välja :D Ahhhhhh, peaaegu ainult nädal veel! Yeeeeeešššš!!!

    ReplyDelete