Saturday 14 May 2011

6 päeva pärast hüvastijätt Austraaliaga

Ma jõuan kodumaa pinnale endiselt 4.juunil, aga Austraaliast lahkun 21.mail. Otsustasin enne koju tulekut viimased 2 nädalat Malaysias veeta. Põhjus selleks vägagi lihtne: seal on üle 30 kraadi sooja samas kui Austraalias on talv kohe kohe kohal ning juba praegu enam temperatuur üle 20 soojakraadi ei tõuse. Malaysias kestab küll veel miski vihmaperiood ning päikest ei pruugi ma saada, aga vähemalt on soe, lausa palav :) No ja muidugi näeb üle hulga aja Austraaliast ka midagi erinevat, mistõttu ma loodan, et tänu mõnusale avastamisrõõmule Malaysias lähevad ka need viimased 2 nädalat kiiremini, ei veni :) Lõpp-kokkuvõttes on siis aga tänase seisuga jäänud ei rohkem ega vähem kui 3 nädalat :) Hurraaa!!!
Läheb mul siin muidu kenasti. Ikka rõõmsalt Sydney's. Siin on väga ilus ning tore, aga nagu paljudele teistele backpackeritele, nii ka minule meeldib Melbourne siiski rohkem. Melbourne oli vähemalt minu jaoks sõbralikum, omapärasem, armsam ja huvitavam. Austraalias on muidugi nende linnade vahel pidev rebimine ka ning üks ei salli üht ja teine teist. Melbourne'is olin ma ajal, mil seal toimus rahvusvaheline komöödiafestival ning üks etendustest puudutas ka Sydney ja Melbourne'i teemat, kus neid kahte kujutleti abielupaarina, kes algul olid sügavalt armunud, aga mida aeg edasi, seda hullemaks nende suhe läks, sest mõlemad tahtsid teineteisest mingil põhjusel kõiges paremad olla. No ja muidugi viiski see kõik suure tülini ja teineteist ei sallita tänase päevani :) Et nii siis pidi Sydney ja Melbourne'iga olema. Eks see on see kahe suure populaarse suurlinna asi :)
Njah, muidu aga kalpsan siin Sydney's veel ringi 4 päeva, neljapäeva varahommikul lendan Perthi, näen seal veel Nastjat, ning laupäeva varahommikul Kuala Lumpurisse, Malaysiasse. Päris uskumatu mõelda sellele. Et siis nii kiiresti läkski see aeg, jah!? Kurvaks aga loomulikult see ei tee, sest Eestis on ikka kõige parem ning koju on ülihea jõuda!
Järgmine postitus kohe kindlasti laupäeva varahommikul, mil on mu viimased tunnid Austraalias!
Lisaksin siia lõppu mõned pildikesed ühelt ürituselt :) Sydney's toimus eelmine nädal praegu kinos jooksva Hollywood'i filmi "Vesi elevantidele" esmaesitlus, kus olid siis kohal ka peanäitlejad Robert Pattinson ja Reese Witherspoon. Niiet, nüüd siis punase vaiba glamuur ka nähtud :) Hehhheeee (Muideks, film ise tundub ka VÄGA hea. Ei ole veel täispikkuses näinud, aga teen seda Eestis kindlasti).




No comments:

Post a Comment