Wednesday 4 May 2011

Järgmine peatus: Sydney!

Täna, kolmapäeval, on minu viimane öö Melbourne'is. Homme õhtul hüppan bussile, et võtta ette 12 tunnine reis Sydney'sse. Bussiga lähen seetõttu, et on kõvasti odavam kui lennukiga ning kuna mul on veel igasugu kola ka üsnagi palju, niiet lennukiga minnes läheks ka mu pagas veel palju rohkem maksma. Enne Eestisse tulekut saab palju palju asju ära visatud, kuna on asju, mida pole lihtsalt mõtet sinna vedada, niiet siis saab kõik ühte kohvrisse ära mahutatud ning loodetavasti ei ole kaal üle 20 kg. Sinna on aga veel aega ning praegu on siiski tähtis see, et reede hommikul olen juba Sydney's :) Olen väga põnevil ning usun, et need 13 päeva, mis ma seal linnaga tutvun, saavad olema superluksid :)
Niiet mis siis ikka, naudin oma viimast õhtut Melbourne'is ning järgmine postitus väga suure tõenäosusega juba Sydney'st :)

No comments:

Post a Comment