Monday 4 April 2011

Nädalavahetus jalutuskäikude ja kino seltsis

Esimene nädalavahetus Melbourne'is siis ka nüüdseks veedetud. Suurlinnale kohaselt olid tänavad, söögikohad, poed jms asutused ning kohakesed inimestest pungil. Oli mul ju plaan minna kindlasti Queen Victoria Marketile, ent lõpuks koitis, et on ju siiski nädalavahetus ja kui ma seal midagi reaalselt näha ka tahan, on parem sellest kohast eemale hoida. Lähen täna :)
Mina aga nautisin nädalavahetust niisama linnas ringi liikudes. Kesklinnas oli mõnus. Jalutasin ja kuulasin tänavamuusikuid. See-eest laupäeva, pühapäeva ja ka esmaspäeva õhtul käisin üle hulga aja kinos. Sai siis seega kohe 3 filmi ära vaadatud. Ma tõesti tundsin kinost puudust. Laupäeva õhtul vaatasin "Red Riding Hood"'i peaosas suurepärase noore näitleja Amanda Seyfried'iga. Muinasjutuline, aga asjalik film. Silmale ka ilus vaadata. Soovitan kindlasti, kui on kinno mineku plaane. Pühapäeva õhtul vaatasin ära filmi "Just go with it". Tegemist komöödiaga. Kuna aga üks peaosalistest Jennifer Aniston, siis eeldasin, et tegemist ei saa olla labase ja imala komöödiaga. Õnneks seda ta ei olnud. Vb ainult kohati, aga see ongi ju USA komöödiatele suures osas kohane. Kui tahad tuju tõsta ning tunned puudust mõnusast kergest naerust, siis võib täitsa vaatama minna. No ja eile ehk siis esmaspäeva õhtul vaatasin ära romantilise trilleri "The Adjustment Bureau" Matt Damon'i ja Emily Blunt'iga peaosas. Vaatama läksin ausaltöeldes Emily Blunt'i pärast, sest ta on üks mu lemmikutest. Fantast näitleja. Matt Damon on ka muidugi omaette klass. Aga film oli põnev ja väga kaasahaarav. Mingit tukkumist ja igavushetke ei olnud. Seda filmi soovitan küll. Ma ei ole teadlik, kui kaua need filmid on siinsetel kinolinadel juba jooksnud, niiet ma ei tea, kas nad meil Eestis juba jooksevad, aga kui veel mitte, siis küllap varsti.
Vot selline rahulik, aga mõnus nädalavahetus ja esmaspäev olid mul. Täna on Melbourne'is üle 4 päeva taas päike väljas, niiet peab minema nautima. Olge kõik ilusad ja head ning vaadake, et kevadised suurveed teid ära ei vii! Päikest!

No comments:

Post a Comment