Monday 18 October 2010

Varsti näeme, mu kallis kodu!

Ja hakkangi siis minema. Alles oli see kõik vaid väike mõte mu peas, aga näed, mõtted viisid tegudeni :) Olen väga õnnelik, et kõik minekuga seonduv on senimaani sujunud ning nüüd saan nautida viimaseid tunnikesi kodus :) Need ilusad soovid ja kallistused, mis ma nädalavahetusel nii paljudelt mulle kallitelt inimestelt sain, on parimad, mida teele kaasa võtta :) ning kõik need kirjad ja kaardid ja albumid on kenasti juba kotis :) AITÄH TEILE!
Mida ma siis aga Austraaliasse tegema lähen? Ma lähen seiklema, rändama, seiklema, rändama ja töötama. Tööd tuleb teha just nii palju või vähe, et seal olles ära elada. Eesmärk on ju ikka maad avastada :) ning õnneks olen ma leidnud enda kõrvale inimesed, kes tulevad sinna sel samal põhjusel :)
Aga aitab praegu, ma lähen ja hakkan vaikselt kuskile kulgema, sest aeg jookseb, tema ju juba seisma ei jää :) Tahan minna kodust ära rahulikult, mitte kiirustades, et kõik nurgatagused veel viimast korda üle vaadata ning miks mitte ka korra veel pikali heita, sest oma voodit nüüd mõnda aega ju ei näe ega tunne ning olgem ausad, ees ootab kolm päeva elu lennujaamades ja lennukites :D Niiet, energiat on vaja :)   Olge tublid ja järgmine sissekanne loodetavasti juba Londonist :) Ning loodetavasti on siis juba ka rohkemat, millest rääkida :)  No worries, mate!

1 comment:

  1. Just täna mõtlesin,et kus sa hetkel oled ja kuidas läheb, jõudsite ikka ilusti Riiga? Süüa oled ikka saanud?

    ReplyDelete