Tuesday 29 March 2011

Melbourne on VÕRRATU!











Ma jõudsin Melbourne'i veidikene enne kella 5 hommikul. Teadsin, et pean lennujaamas võtma SkyBus-i ja sõitma sellega Southern Gross Stationi-sse. Kuna aga olen selles suurlinnas elus esimest korda ja õues oli veel pime ka, siis mõtlesin, et ootan parem lennujaamas, kuni õues valgeks läheb. Siis aga hakkasin mõtlema, et just põnevam pimedas minna ja linnas ei olegi erilist vahet, kuna linnatulede paistel näeb ju kõik kenasti ära :) Jõudsin siis Stationisse, kõndisin veidikene, kuni panin ennast maha ühele muruplatsikesele keset linna. Aeg oli küll varajane, aga linnas juba elu kees. Läksin ma aga siis netti, et uurida täpselt järgi, kui kaugel mu hostel sellest jaamast asub ning mida siin üldse ümbruses näha võib. Minu õnneks asub hostel sellel samal tänaval ja veel niivõrd hea koha peal, et pea kõik on käe jala juures.
Hetkel istun Yarra jõe promenaadil, naudin linnavaadet, kuulan tänavamuusikut, jälgin õhtut nautivaid inimesi ning kirjutan siin teile. U tund aega tagasi tulin Eureka SkyDeck 88 otsast, kus sai need esimesed pildid tehtud :) Hämmastav oli. Fantastiline! Täna aga olen väga väga palju kõndinud. Homme tahan jõuda täiesti südalinna, käia ära Queen Victoria Market'is ning seejärel minna tõenäoliselt ühte parki nende mitmete kümnete seas, mis Melbourne'is on.
Ma tänaseks lõpetan. Lähen nüüd jalutama ja naudin õhtust linna edasi. Jääge moodsaks :)

No comments:

Post a Comment