Thursday 2 June 2011

KODUMAALE!!!

On neljapäeva õhtu. Kõik on pakitud. Ise olen veel viimaseid minuteid netis, sest täna varakult magama, et homme alustada pika lennureisiga Londonisse ning Londonist laupäeva hommikul juba Tallinnasse. USKUMATU! Juba ülehomme keskpäeval puudutan kodumaa pinda ja näen taaskord oma lähedasi ja palju palju teisi eestimaalasi :) Seda on raske sõnadesse panna, kuidas ma sooviksin, et oleks juba laupäev...
No aga mis siis nende 8 kuu kohta kokkuvõtlikult öelda?! Unustamatu elamus, unustamatud mälestused, palju erakordseid inimesi, head kogemused, enese proovilepanek, viimased 2 kuud emakeel ainult iseendaga suhtlemiseks, erakordsete paikade avastamine, silmaringi laienemine jne jne jne jne jne. Njaaa, Liisu 8 kuud Austraalias olid suurepärased ning ma ei vahetaks neid mitte millegi vastu! Mul oli võimalus avastada seda maad koos oma kaaslastega kui ka üksiku rändurina ning mul oli võimalus saada veelkord kinnitust juba niigi teadaolevale faktile, et kodu on parim paik maailmas, seda tuleb hinnata ning et.....Eesti on kõige kaunim, rahulikum ja müstilisem maa siin ilmas. Ning vähemat ei saa öelda ka eestlaste kohta.
AITÄH, AUSTRAALIA ja ehk kunagi veel kohtume!!!

2 comments:

  1. Järgmine kord, kui peaksid minema ja mul majandusraskuseid pole, siis tuleksin hea meelega kaasa! :) Nüüd on sulle kõik tuttav ja ma tahaks sinusugust reisikaaslast endale! :) Näeb! Ma ise olen kuni pühapäävani tööl,seega kui peaks mõni vaba hetk võsul tekkima, siis oleks tore sind näha! :)

    ReplyDelete
  2. Ohh, ma olen ise ka laupäeva hommikul Londoni lennujaamas, jõuan kell 8 sinna. Aga see on Stansted ning sina ilmselt Lutoni kui Tallinna otselend.
    Käisin just Eestis kooli tõttu paar päeva, sain kõik korda ning ametlikult nüüd teisel aastal..kuigi veebruarist saadik Itaalias olnud(akadeemilist ei võtnud).

    Eestis on täitsa okei ilmad juba, lumevallid sind enam ootamas ei ole! Kuigi ma arvan, et lund tahaksid sa korraks ikka näha, nii kaua seal Austraalia päikese all olnud. Ma tulen võib olla alles jõuludel nüüd Itaaliast koju ning seepuhku läksin Lidosse Eesti toitu sööma, hapukapsas, soolakurk, kartulid ning must leib! Oeh, ma juba tunnen sellest puudust!

    Kallis Eliise, ole ikka tubli edasi! Mina lähen nüüd nädalavahetuseks Londoni, siis tagasi Sardiiniasse, juulis nv Barcelonas..augusti lõpul Milano lähedale lapsi hoidma. 2012 Jaanuari lõpul peaksin lõpuks suveni Eestis tagasi olema, seega siis kindlasti näeme! Meie seiklustest peaksime silmast-silma rääkima, kindlasti on palju uut ja huvitavat räüäkida!

    Kalli-pai
    Birgit

    ReplyDelete